Ulzibat

27/11/2018

Ulzibat metóda alebo myofasciotómia je minimálne invazívna, krátka a nebolestivá operačná metóda. Spočíva z niekoľkých vpichov jemným polmesiačikovým skalpelom na vopred určené miesta spastického svalstva. Operačný zákrok Ulzibat je alternatívou staršieho typu operácie, keď sa deťom narezávali šľachy a nohy dávali na niekoľko týždňov do sadry.

Po tejto som dostupoval len na špičku ľavej nohy. Dva týždne som nemohol chodiť a až po mesiaci som chodil poriadne, pretože som mal pri chôdzi veľké bolesti. Boli sme s maminkou cvičiť v Prešove a nasledovani rehabilitácie. V lete 2018 sme boli na 3 dni v Podhájskej, kde mi pomohla liečivá voda. 

Created by jaMajka
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started